Jobbigt med rubriker

Stackars kissen. Tycker synd om honom. TOm Cruise heter han. Han har skramt livet av mig mitt i natten, gatt över tanjentbordet och raderat ett helt inlagg, gosat sig mot min hand sa ja fick utslag och smygit sig in i mitt rum. Han ar gammal och jamar för att han har ont i kroppen. Egentligen skulle familjen söva ner honom men Klara skulle bli sa ledsen om de gjorde det. Sa det vantar pa att Klara ska aka hem till Danmark och sedan söva ner kissen.

Nu ere snart dags att ga pa kvallspromenad med Lupe! Min basta van har borta pa Island. Han och Klara ar mina guldkorn.
Nar man kom till familjen sa bastamde jag att halla ett litet avstand bara för att jag skulle aka hem efter nagra manader.... Men det funkade inte..  Klara ar varldens goaste men ocksa en valdigt kravande flicka. Lupe ar varldens underbaraste hund, han ar sa undergiven och lydig. Nyligen hande vissa saker som tydde pa att jag var en av de fa som Klara riktigt litade pa. Det kandes lite speciellt. Kommer sakna dem som tusan! Blir ledsen bara jag tanker pa det.

Sussi. Jag tror det beror pa att hastköttet ar som mörast just da. Det var i alla fall svaret jag fick utav dottern. Vilken mysig helg du hade förresten!

Haha Marcus idé om att man drar ett gang och bilar/hojar runt var bra, speciellt om Nina skulle ta cykeln haha! :p Jag paxar för att aka bil, utan GPS och sa ska Stefan köra den bilen. Utan att ha med sin mobil.

Jonna... Ja vill veta hur du har haft det ute pa landet oxa. Haha vill ja verkligen veta vad du har döpt ekorrarna till? Du ar fortfarande puff, jag ar piff. Slutpratat om det.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Men vanurå? Vad e det för fel på min gps? Eller mina ska jag säga. Min bilkörning är det i allafall inget fel på verkar det som :) Inte på rundreseidén heller!

2008-08-02 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0