Nu funkar bloggen igen....tror jag.

Hej hej!

Kul med era sms, blir jatteglad över att lasa om vad som hander i Sverige!
Nu har jag antligen fatt igang min blogg igen.
Jag minns inte vad jag skrev i förra blogginlagget men jag jobbar pa en turistbutik nara en vattenfors och vattenfall. Det ar kul att traffa alla knappa och roliga turister, man far höra sa mkt skumt och roligt.

Manga har fragat om man förstar islendska. Ibland gör man det, men det ar langt ifran alltid.
Att bo med en islendsk familj pa landsbyggden e fantastiskt! JAg har kanske blivit lyckligt lottad att fa en sa bra familj att bo hos. Men jag tycker att om man ska aka pa semester hit sa borde man försöka bo hos nan familj nagra dagar (manga har djur sa det galler att inte va allergisk).
Jag har i alla fall fatt ett nytt perspektiv pa sa manga saker.
Man blir förresten förvanad över hur manga svenskar som bor har. Det ar jattemanga! Lite lustigt.

Vi hade varldens kraftigaste vind idag. Jag va pð en kvallspromenad med Lupe (familjens hund) nar det helt plötsligt kom en vind som nastan valte omkull mig. Med ungefar 1 timmes promenadvag tillbaka hem sa kandes det lite jobbigt. Men nar man kom hem till farmen sa fanns det nygraddade pannkakor :D

Sussi, din historia om björnen fick mig att börja skratt sa att tarar ran, underbart roligt! Hur stor sannolikhet ere att björnen skulle dyka upp? och Speciellt nar du e uppe i ett stort utkikstorn, nallen kan ju inte klattra upp för stenmuren direkt :p haha

Dags att sova, ny jobbdag imorrn. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0