Anything that may delay you, might just save you

Det blev inte riktigt som planerat angående onsdag. Mitt pass är fortfarande inte klart, så jag åker troligtvis inte förens på lördag. Mer tid för packning och nervositet.
Men tack för alla gosiga sms från er som trodde att jag hade rest iväg, jag tänkte spara dom tills jag åker iväg "på riktigt" ;)

Jag kommer sakna er alla här hemma! Även om jag inte är borta speciellt länge. Börjar känna av resfebern nu.  Dom som jag har hunnit träffa innan resan satte guldkant på den stressiga tillvaron. Tack! 


Alex, Sandra och Jonna som sov över hos mig, vi satt uppe till fyra på morgonen och flummade. Dagen efter var lika mysig. Känns lite tråkigt att jag inte hann luncha med er, men var inte arg på mig för det Alex <3, för jag vill ha massvis med kramar från dig när jag kommer hem!

Cykelturen med Nina var mysig, vi virrade bort oss under vägen till Hässelby strand och hade en mysig dag och kväll vid vattnet. Många foton blev det också. Hon är en av mina absolut närmaste vänner så henne kommer jag sakna extra mycket :'(  Följ med mig till Island! *kidnappa*


Malin
och min kryssning var sjukt rolig! Pensionärsstil med dansspel, drinkar, choklad, sprit, kex och ost, bingo med tanterna, enarmade banditer å allmänt flum. Vi hann dessutom med en bio, "sex and the city" (har inte sett ett enda avsnitt av serien). Men den var riktigt bra, rekommenderas! 
Våran sjuka humor är för övrigt bäst på bio!
 

Minigolfen med Stefan var en riktig höjdare. Jag fick träna upp magmusklerna ordentligt pga skrattattackerna.  Vem vann? Vi fick en gratis red bull på vägen till minigolfbanan av två tjejer i bil som frågade om vägen till IP. Det var kanske något skumt preparat i red bullen? För den hjälpte inte mig på minigolfbanan iaf (bango-lf) *hrmf*


Tränade på gymmet med Sussi, vilket var/är kul (kan det verkligen vara roligt att träna?) Jupp!

Vi är duktiga på att peppa varandra. Fortsätt med träningen i samma stil som nu!  När jag kommer hem får vi träna en massa tillsammans! Ska skaffa årskort då.

Hann med en ölkväll på Bishoparms med Matte... oj förlåt, jag menade Marcus (:p) och hans gäng också. Gott öl och trevligt sällskap. Vem vet, jag kanske kommer sakna hans optimistiska "äntligen måndag!" uttalande?? ......eller?......  hmm NÄE! 


När jag kommer hem från Island har jag världens underbaraste lägenhet att flytta in i! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0