tredje advent

Usch vad tiden har rusat fram.

I veckan som har varit har det hänt en hel del. Jag har bland annat varit på ett julbord med ena jobbet vilket var ruggit roligt. Jag satt med några roliga och trevliga arbetskamrater och hade skoj. Mycket mat, skämt och glädje.

Träffade Nina och Stefan en kväll efter jobbet. Stefan skulle iväg på en elektronisk musik kryssning så han gick lite tidigare medans jag och Nina köpte sushi och shoppade loss på ÖB.

I fredags firade vi Gurra som hade fyllt år! Det var en trevlig och rolig kväll. Jag fick någon liten snefylla och somnade ett litet tag och kände mig lite borta. Vi lirade en massa guitar hero och jag är lite osäker när jag skriver det här men...Nina var bättre än Stefan på guitar hero i fredags right?

På lördagen var jag bakfull och sov bara  4 timmar pga att solariet under min lägenhet väckte mig, så då började jag städa och greja och traskade över till mammas å pappas nya lya. Men först blev det långkackel med mr snorlax. Jag tvättade en massa också.

Nu i söndags var jag på bio med Johan och såg "die welle". Fy 17 vilken bra film det var!!! Underbar!!! Länge sedan man såg en sådan bra film. Jag har börjat inse att jag gillar filmer med ett budskap eller en förklaring som man anser stämmer bra överrens med ens egna.

Smet till gamla huset för att fixa det sista, pappa var underbar och skjutsade hem mig med all min packning.. Mina föräldrar är dom underbaraste!

Avslutar med trailern till "die welle" eller the wave som den heter på engelska.

Kommentarer
Postat av: Steffo

Ja. Alla var bättre än mig på Guitar Hero. Men det berodde såklart på att jag var smittad av ett dödsvirus - som direkt påverkade mitt taktsinne - som i sin tur tagit slut pga alla moves under kryssningen. Så minns jag att det var i allafall.

2008-12-18 @ 15:07:11
URL: http://steffoboy.blogspot.com
Postat av: Gurra

Hehe. men Stefan borde väl ändå ha slagit Joche va?



Får passa på att tack dig för en trevlig kväll. Och visst verkade du lite borta där ett tag :P.



Tack för alla fina presenter också! Väldigt uppskattat!



Kramar

2008-12-18 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0