Andra advent

Vad fort tiden går! Jag har inte ens hunnit köpa alla julklappar än... ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte köpt en enda julklapp! Det börjar bli dags för det.

I fredags träffade jag Stefan! Det var sjukt roligt, och tiden gick så himla snabbt. Vi köpte godis och pizza, pratade en massa och spelade tvspel. Stefan blev faktiskt grymt bra på guitarhero väldigt fort! Och han kämpa envist med mitt flygspel med att försöka landa ett flygplan på ett rullande tåg. Då hade vi kommit till den andra banan som skulle vara "enkel".

I lördags träffade jag Nina och det var också riktigt skoj! (Alltid roligt å träffa sina närmaste vänner ju). Vi möttes i Ulriksdal för att gå på julmarknad (en riktigt bra julmarknad). Sedan åkte vi in till stan och käkade glass och sushi (inte samtidigt!!!). Sedan drog vi hem till mig (efter ett velande om vi skulle gå och se U23D eller inte) och snackade en massa, tittade på en massa bilder och grejer på internet, fixade en grymt god fruktsallad och spelade tvspel.

Kan en helg bli bättre?!
Knappast.

Nu ska jag lägga mig, upp tidigt imorrn igen *gäsp*
Kan avsluta med bild på den underbaraste hunden... Lupe!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Men visst är det skönt att tiden går så fort :)

Vi får boka in ett möte snart tycker jag och stämma av vad som händer i våra underbara liv, hinner vi med 18/1-09??

2008-12-08 @ 16:23:27
Postat av: Nina

Meh! Ska du inte skriva att även Nina blev grymt bra på guitar hero väldigt fort hon med! :D

2008-12-08 @ 22:36:27
URL: http://nina-aidas.blogspot.com
Postat av: Carro

hahaha förlåt :P

Men jag tyckte nog att Stefan var lite bättre ändå. Fast du verkade vara bättre än honom på Gurras fest väl?

2008-12-14 @ 21:19:16
URL: http://candelarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0