vänner

Det bästa med att komma hem är att få träffa familj och vänner. Nu är mamma och pappa på landstället men jag ska åka dit och träffa dom på fredag.

Träffade Sussi tidigare idag, vi gick till Solna C och shoppade lite. Vi pratade om att man inte skulle köpa massa onödiga grejer eftersom det mesta bara var onödiga utgifter... Så med en tröja, klänning och halsband i kassarna gick vi hem... Vem sa något om onödigt?
Det var i alla fall jätteskoj att träffas igen. Det händer mycket i ditt lilla liv under en månads tid!

Senare hann man hem och skriva lite på bloggen innan Nina, Stefan och Jesse kom på besök!
VI köpte pizza och snackade en massa. De fick plåga sig igenom alla mina Islandsbilder och andra gamla bilder från förr, vilket var roligt!
Var riktigt trevligt och roligt att få träffa några av mina närmaste vänner igen!

Imorgon ska jag träffa söta Malin och spela biljard (vilket jag är helt kass på! bokstavligen).
På torsdag ere tjejdag och kväll med Nina igen.
Vill träffa Alex och Jonna också.. missade ditt samtal alex men ja ringer upp dig imorrn! <3

Nattinatt. Bless

Kommentarer
Postat av: Nina

Nahh, vad gullig du är :) Kul att läsa om den sista tiden! Kan tänka mig att det var svårt att skriva.



Nu sitter jag och äter resterna av min goda Näckrosen-pizza till frukost. Var jättekul att ses igen igår :D Och det var riktigt fina bilder du hade tagit tycker jag! Du får lägga upp massvis av dom nånstans på internet..



Kram! Vi syns på torsdag :)

2008-08-05 @ 12:13:35
URL: http://nina-aidas.blogspot.com
Postat av: Stefan

Jättekul att "plågas" av trevliga bilder från ett grönt Island tycker jag! Att se på vissa andra grejer var mindre kul :p Tack för paraply-utlåningen (med spetsar) - det hade jag knappt överlevt utan, så som det ösregnade! Vi får arrangera återlämnandet och balanserandet av ekonomiska obalanser inom kort.

2008-08-05 @ 19:10:41
URL: http://steffoboy.blogspot.com
Postat av: Carro

Stefan: Det var så lite så! :) Jag antar att du var glad över nattens mörker så att ingen skulle märka de fina spetsarna på paraplyet? :D

Jaaa, jag funderade på lite laserdome snart, vad sägs? Malin ville köra dansspelet där vid odenplan oxå.



Nina: Tack raring! Visst var pizzan god? Tack för en jätterolig dag och kväll igår! Sjukt god mat och chokladbollar! MUMS. Laserdome snart? :D Vi måste hinna bada en gång till i sommar.

2008-08-07 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0