Lite fler bilder



Varma källorna där jag brände mig.



Vattenfall i närheten av huset.



Fiskmås i Reykjavik.



Ja...bilden blev ju väldigt liten och kanske lite ljus? Men här bodde jag.




Min favoritutsikt! Ett berg, vulkan och glaciär.




Blev farscinerade av de här molnen.




Mina guldklimpar. Saknar dem så mycket. Här hittade vi skelettdelar från ett får. Klara och Lupe är först på plats och inspekterar.



Mycket finare i verkligheten, vill tillbaka!



Grottutgång



Får, riktigt roliga att skrämma.



Lupe titar ut. Väldigt kul att åka bil med Lupe som värmer fötterna.



Grottöppning



Skelettdel från ett får. Ryggrad?




Ser ni gubben? Här har pappan och hans bror skämtat med att sätta dit en keps.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Va roligt att få se lite bilder :) tycker inte alls att de blir platta!!!

2008-08-24 @ 23:32:14
Postat av: Nina

Glöm inte att framkalla några bilder också, innan datorn krashar eller nåt annat dumt.. :)

2008-09-08 @ 17:44:07
URL: http://nina-aidas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0