Smakprov på några bilder



Otroligt hur ett foto kan gör allt så...platt! och lite livlöst. Men visst ser det vackert ut ändå?






Miniglaciären som pappan i familjen äger.




Mina stalkers.



Varmvattenkällorna jag hittade.



Otroligt vackert vattenfall



goaste hunden! Lupe



Många vattenfall



Den där "kullen" gjorde mig grymt fundersam. Varför är det bara ena sidan som är täckt av träd men inte den andra? Stefans skämtförklaring hjälpte mig inte.



Katten solar



Solnedgång utsikt från huset. Visst ser det ut som en pyramid där borta?



Isen som beskrevs som "växte upp" från marken.





I den här forsen har tre personer omkommit (som man vet om). En kille skulle imponera på en tjej genom att hoppa från ena sidan till den andra, han slog i berget med knäna och ramlade ner i forsen... tror ni tjejen blev imponerad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0