skojigt slut

Idag var det sista dagen på en del utav jobbet. Sköööönt! My feets are killing me.

Efter att vi hade slutat jobbet gick jag och några tjejer och en kille från jobbet ut för att äta middag. Jag tänker inte skriva ut några namn eftersom jag inte har frågat om deras medgivande/godkännande. '

Fast det är så jäkla kul att dra med ett helt gäng tjejer. Stackars kille! Vi hade planerat att sitta ute och dricka vin och köpa mat först. Sedan ångrade vi oss och bestämde oss för en japansk restaurang.
Tjej 1- Ska vi ta den Japanska restaurangen?
Tjej 2 - Jag gillar inte japansk mat men jag känner till en jättebra indisk restaurang
Tjej 3 - Nej usch jag gillar inte indiskt
Det låter som en flock hönor när vi alla börjar samtala om vilket ställe vi ska gå till.
Tjej 2 - Men vart ska vi gå då?
Tjej 4,5,6 - Vi bryr oss inte! Välj bara!
Killen är tyst.

Efter en väldigt förvirrande diskussion kom vi överens om Indiskt och började knalla iväg. Men lugnet bröts av att en ny idé dök upp.
Tjej 4 - Eller ska vi inte ta pizza hut?
Alla tjejer förutom killen och tjej 3 - Jaaaa pizza hut! Dit går vi.
Tjej 3 - jag gillar inte pizza hut

Helt plötsligt sitter vi och kacklar i mun på varandra på Burger King med stora menyer framför oss, eftersom vi var superhungriga. Killen beställde inget. Helt plötsligt säger han
Killen - Hur fan hamnade vi här? Skulle inte vi till nåt Indiskt eller Japanskt?!

Sedan fortsätter olika diskussioner som följs av att vi tjejer påpekar att killen inte ätit något.
Killen - Nej men det är mat med mycket kolhydrater och socker.
Fy fan vad vi garva! Alla tjejer hade tagit stora menyer och killen satt med ingenting alls att äta. det brukar vara det motsatta när det gäller fet mat.
Nu tycker du säkert synd om killen och tror att han ville ha mat från någon retaurang. Men han hade redan ätit på jobbet och följde bara med för att vara social.
Det var ett så trevligt avslut på jobbgrejen att jag blev tvungen att skriva ner det.
Flera roliga saker hände men det orkar jag inte ta upp dem.

Inatt ska jag upp runt fyra på morgonen för att jobba. yahoo...

Puff.... Minigolf tävling nu på torsdag! Må bästa kvinna vinna!
Svinpäls...min lilla blondie... I will see ya soooooooon again.
Chicken... Vi måste också köra en till minigolf innan banorna invaderas av fallande löv och bär! När? Snart?!
Fiskmåsen... vi måste också ses snart! Men vi hade väl redan planerat något nu under helgen va? Var det Fredag?

Ska vila och varva ner lite nu. Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Svinpäls

Haha så klockrent! Jag fattar fortfarande inte hur vi hamnade på Burger King ^^ Och stackars kille, han måste verkligen ha undrat vad det var han gav sig in på :P

2008-09-04 @ 23:33:43
Postat av: PiFF

haha ja KAN inte förstå att ni hamnade på BRUGER!!! stackars kille jag blir imponerad om ni NÅGONSIN får med honom igen ;) hihi

2008-09-15 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0