nya lägenheten

Snart är det dags att flytta in i nya lyan. Ser väldigt mycket fram emot det! Idag var jag över med massa flyttkartonger och fick hjälp utav pappa. Vi gick omkring i lägenheten och diskuterade olika möjligheter och idéer. Jag har en rätt bra vision om hur min lägenhet ska se ut.... en vision som kommer att bli till verklighet om något år, när jag har pengar att köpa allt som jag vill ha.  Nu i början får man ta av det man har, så det kommer ju inte se speciellt matchande ut. Men men. Det var bra att ha med sig pappa, för han hade rätt bra idéer. Men när jag skulle förklara mina idéer kring garderoberna hänvisade han till mamma eller syrran. :P
Just nu är jag på jakt efter en röd soffa. Det är ett måste! Mycket svart och rött... Mamma tyckte det var lite ironiskt och refererade till anarki. Bah! 

Vill börja bo där nu!! Vill ha ett jobb som gör att jag kan försörja mig också! (logiskt?!) 
De här veckorna framöver kommer jag nog vara helt upptagen med nya lyan och att söka jobb, plus att jag börjar jobbet på Stockholmsmässan på onsdag.

Nu ska jag iväg och hjälpa mamma och pappa med maten, det blir Carros laxspecial! Eller nja, men det blir lax i alla fall.

Måste förresten tillägga att jag blev grymt imponerad över Iphonen som Stefan visade igår! Den är ju grym! Den kunde göra så mycket att man undrade vad den inte kunde göra (kanske svara i telefon?)... Fast jag var lite förvånad över att bluetoothen iinte fungerade så bra.
Aja, lyx värre!

Skål kosmonauter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0