musikvideor

Jag älskar musik och när det är musik man verkligen gillar så slukas man upp av alla ljud. Därför kan jag sätta lite höga krav på musikvideorna. För jag vill ha en lika bra musikvideo till låten. Men jag blir ofta besviken.
Jag skulle gärna vilja bli en musikvideo-regissör eller liknande. Grymt kul! 
Det skulle vara ännu roligare om man kunde bli lika känd som Anton Corbjin som är en av mina idoler. Han är cool. Han gör inte musikvideor om musiken inte tilltalar honom. Musiken måste ge honom en vision, och visst är det lite så?
Men skulle jag bli en musikvideoregissör skulle det bli flumvideos.. Men vem gillar inte flum?

Här kommer en  musikvideo som är kul. Den är inte regiserad av Anton Corbjin.. tror ja.

http://www.youtube.com/watch?v=_N9rH2x5KUw




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0