Morgonpigg?....

Jag måste lära mig att sova bättre. Det här är femte dagen i rad som jag sover 5 timmar per natt. Börjar bli lite jobbigt. Det kanske blir bättre när man har några dagar ledigt från jobbet. Trööööött.
Men nu är det sista dagen på mässan, Tallihoo!

Jag har visat upp min lägenhet för första gången för en vän, och det blev Stefan. Nina ska får bli tvåa med att se lägenheten, för det verkade hon vilja bli. Eller hon ville bli etta men Stefan var lite snabbare. :P haha
VIlken onödig info egentligen!
Men det var skoj att få höra vad han tyckte om lägenheten, mina idéer och ge lite förslag tillbaka.

Nästa vecka ska jag börja bo i min lägenhet. Jag har inte kunnat göra det hitills eftersom min säng ligger kvar hos föräldrarna. Men nu blir det ändring på det! Ska bli riktigt nice.

Nepp dags att göra sig i ordning för jobbet. Ska möta upp svinpäls på tåget. :P
Hoppas Puff hade det skoj på Bob Hund igår (jag trodde hon sa Boben hela tiden och undrade vem fan Boben va)

Iiiiiih måste ila.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Puff

hahahaha!!

Oj du har ju hunnit skriva JÄTTE mkt paffen!!!

Bob HUND vaaaaaar så bra, jag blir nästan sentimental å det pirrar i hela kroppen när man tänker på den där kvällen :D wohooooo

2008-09-15 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0