Minigolfen/Bangolfen

Jahapp, då var minigolfen avklarad. Vem vann?

Det var en intressant början. Stefan satsade på att klara några banor på tredje försöket (höger, vänster och sedan mitten), medan jag satsade på fjärde försöket. Det blev dessutom någon 7:a och några 1:or. När vi hade spelat klart bana 17 stod frågan "vem leder" högst på dagsordningen. Stefan räknade först ihop poängen och efter ett förbluffande resultat så korrektur-räknade jag poängen... Och det visade sig att vi båda stod på samma poäng, nämligen sopiga 58 poäng var. Ojoj, hur var detta möjligt?
Nu var det bara bana 18 kvar.. hur skulle detta sluta? Stefan började spela och fick in bollen på första försöket. Pressen kändes ökade för mig, jag kunde ju bara inte torska... och det gjorde jag inte! Jag satte också in den på första försöket vilket betydde att vi båda hade hela 59 poäng... ungefär 3,5 per bana.
Så vad blev resultatet? Oavgjort!
Jag kräver revange! :P Igen! Snart! Efter bowlingen haha.
Men det var en trevlig match.
Nu när jag kom hem kände jag mig illamående. Blir att vila ikväll.

Kommentarer
Postat av: jonna

Carro tjuvövar du???!!!!!!!!

2008-08-24 @ 23:34:32
Postat av: Steffo

En öppen tjuvövning må jag säga :) Fast mest på att plocka bär och annat skräp från banorna. Säger vi. När äger golf-finalen rum? Och revanschen?

2008-08-25 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0