Hojtur

Har varit på en hojtur runt Fårö med pappa idag. Det var riktigt skoj! Att åka hoj är så himla kul. I alla fall om man åker med någon som man har förtroende för, som pappa.
Vi körde runt på småvägar, grusvägar och större vägar. Efter ett tag körde vi mot Fårös kyrka där Ingmar Bergman ligger begraven.

Det låter kanske inte så himla kul att skriva om kyrkogårdar, men Fårös kyrkogård är väldigt välskött om man jämför med Sumpans. Iofs så bor det liiiiiiiite fler i Sumpan än på Fårö. Blev lite rörd när jag såg en grav där kvinnan hade dött för cirka 8 år sedan och där hennes man såg till att det fanns fräscha blommor i en vas som låg nedanför graven, och skötte om rabatten med vackra blommor. 

Sedan körde vi vidare. När man kom hem några timmar senare var man rätt trött.
Det här var en bra avslutning på Fårö vistelsen. Åker hem imorgon tisdag och min kallender är fullbokad fram til helgen.

Ska spela biljard med Alexandra (oh yes baby ska fan klå dig på det), ha minigolfrevange med stefan (måste bäste kvinna vinna) ;) och nej Jonna,  jag tjuvtränar inte inte inför våran tävling :P bara liiiite. pyttelite..
Imorgon när jag kommer hem ska jag träffa Nina! Skoj skoj skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0