Stockholm

Stockholm är sig likt. Folk irrar och förvirrar sig omkring på gatorna. Vissa går i sådan snigelfart att man har lust att sparka dem på ena smalbenet. Andra går/halvspringer som att de har eld i byxorna. Har inte varit inne vid plattan, kungsträdgården och gallerian på väldigt länge nu.... och jag saknar det inte! Tur att jag traskade omkring med Nina.
Vi knallade bort till Serieteket och lånade hem serier! Jag kom hem med första delen av Nausicaä of the Valley of the wind samt tredje och fjärde delen utav Bone :D Ska bli grymt kul att läsa dem.
Visade Nina en animéserie som heter death note och nu är vi båda beroende av serien. Den är så grymt bra! Vi satt uppe länge en natt för att glo på avsnitt.
- Okej vi ser ett till avsnitt, men sen ere bra.
- Hmm, vi ser ett till, SEN är det bra.
- Nej är avsnittet redan slut...aja.......eller...Ska vi inte se ett till? det absolut sista?
Rekommenderar den verkligen! Vi ville låna serien på serietecket men alla exemplar var utlånade, dåligt!

Efter serieteket vistelsen drog jag till Johan och blev bortskämd med god mat, vin och ben & jerry glass! Fick se två nya anime-serier som verkar riktigt bra. Det blev även guitarhero lirande! Vad kass jag har blivit! Buhu, måste köpa mig ett eget spel så att jag kan bli bra igen. Fast för måste ja köpa en ny tv eftersom ja slängde min gamla.
Bussresan hem va inte världens bästa. En hel buss med fulla fjortisar och tonåringar, och självklart blev det bråk på bussen. Jaja hem kom man i alla fall, kring 02:50
Busschaurförren var söt.
Busschaffören - Jaha och vart ska du någonstans?
Jag -  (har inget busskort så det blev remsa) Sundbyberg
B - Vart ska du sa du?
J - Sundbyberg.
B- Sundbyberg?! Men stackars lilla vän, då har du en lång resa framför dig. Du byter väl i Slussen och sedan Centralen och ser till att ta dig hem ordentgligt.


Städar huset för idag kommer föräldrarna hem. Senare idag ska jag och Stefan ta den efterlängtade minigolf tävlingen! Revange!!! Vore kul att lira bowling snart också. Men bara om Marcus lovar att spela dåligt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0